مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-22سياسي

در تعریف ریزپروژه های شهری شیراز کارشناسی صحیح صورت گیرد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز خواستار کارشناسی صحیح تعریف ریزپروژه های شهری این کلان شهر شد و گفت: - ایسنا/فارس رییس کمیسیون برنامه و بودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز خواستار کارشناسی صحیح تعریف ریزپروژه های شهری این کلان شهر شد و گفت: با این کار از هدر رفتن وقت و انرژی شورا و شهرداری جلوگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، افسانه خواست خدایی عصر امروز، 30 مهرماه در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه بودجه عمده ترین وسیله توسعه برنامه ها و سیاست های شوراست، گفت: بودجه را می توان مهم ترین ابزار اجرای سیاست توزیع درآمدهای شهری و انعکاس رقمی فعالیت های شورا دانست.

رییس کمیسیون برنامه وبودجه، املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در اصول متعدد خود به حاکمیت مؤثر مردم در تعیین سرنوشت خویش اشاره کرده است اما مهم ترین سؤالی که در اینجا مطرح می شود این است که چه راهکارهایی برای تضمین و شناسایی حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش را می توان در تهیه و تنظیم بودجه های سالانه پیشنهاد داد.

وی ادامه داد: بودجه یعنی پیش بینی درآمد و برآورد هزینه این ساده ترین تعریفی است که می توان از بودجه ارائه داد که در آن متضمن پیش بینی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تعریف ریزپروژه های شهری شیراز کارشناسی صحیح صورت گیرد

در تعریف ریزپروژه های شهری شیراز کارشناسی صحیح صورت گیرد