مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:352023-09-26بين الملل

پهپاد اوکراینی در منطقه «کورسک» روسیه منهدم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد سامانه های پدافندی ارتش این کشور در منطقه «کورسک» بامداد امروز سه شنبه یک پهپاد مهاجم اوکراینی را رهیگیری و منهدم کردند.

- در ادامه حملات پهپادی و موشکی اوکراین در عمق خاک روسیه، وزارت دفاع این کشور اعلام کرد که امروز سه شنبه هم یک پهپاد اوکراینی در آسمان منطقه کورسک رهگیری و منهدم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد سامانه های پدافندی ارتش این کشور در منطقه کورسک بامداد امروز سه شنبه یک پهپاد مهاجم اوکراینی را رهیگیری و منهدم کردند.

دیروز دوشنبه نیز وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی ارتش این کشور دیشب 4 پهپاد اوکراینی را بر فراز شمال غربی دریای سیاه و آسمان جمهوری کریمه رهگیری و منهدم کردند.

هم زمان فرماندار استان بریانسک روسیه از سرنگونی دو پهپاد انتحاری اوکراینی و آسیب دیدن ساختمان ها در منطقه کورسک خبر داد.

حملات پهپادی و موشکی اوکراینی ها در عمق خاک روسیه افزایش یافته است.

وزارت دفاع روسیه روز جمعه هم با انتشار بیانیه ای درباره جزییات حمله موشکی ارتش اوکراین به مقر ناوگان روسیه در دریای سیاه اعلام کرد در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد اوکراینی در منطقه «کورسک» روسیه منهدم شد

پهپاد اوکراینی در منطقه «کورسک» روسیه منهدم شد