مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-06بين الملل

ترامپ اطلاعات محرمانه زیردریایی های هسته ای آمریکا را فاش کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که «دونالد ترامپ»، رییس جمهور سابق آمریکا اندکی پس از ترک قدرت اطلاعات حساس و محرمانه ای درباره زیردریایی های هسته ای آمریکا را در اختیار یک میلیاردر استرالیایی قرار داده است.

- نیویورک تایمز اعلام کرد رییس جمهور پیشین آمریکا اندکی پس از ترک کاخ سفید، اطلاعات حساس و محرمانه ای از زیردریایی های هسته ای این کشور را در اختیار یک میلیاردر استرالیایی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا اندکی پس از ترک قدرت اطلاعات حساس و محرمانه ای درباره زیردریایی های هسته ای آمریکا را در اختیار یک میلیاردر استرالیایی قرار داده است.

به گفته منابع آگاه نیویورک تایمز، رییس جمهور پیشین آمریکا این اطلاعات محرمانه را در جریان یک مهمانی در مارالاگو عمارت شخصی ترامپ در فلوریدا، در گفتگو با آنتونی پرات میلیاردر استرالیایی است لو داده است.

به نوشته نیویورک تایمز، این میلیاردر استرالیایی که یکی از اعضای میلیاردر مارالاگو است و ریاست یکی از بزرگترین شرکت های بسته بندی جهان را بر عهده دارد، جزییات اطلاعات حساس و محرمانه زیردریایی های آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ اطلاعات محرمانه زیردریایی های هسته ای آمریکا را فاش کرد

ترامپ اطلاعات محرمانه زیردریایی های هسته ای آمریکا را فاش کرد