مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-27دانش

رییس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری در سمت خود ابقا شد


بنا به پیشنهاد معاون اول رییس جمهور و با حکم وزیر علوم تحقیقات و فناوری سید مهدی پاک ذات در سمت ریاست مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری ابقا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، بنا به پیشنهاد محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و رییس هیأت امنای مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور حکمی، سید مهدی پاک ذات را در سمت ریاست مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری ابقا کرد.

در متن این حکم آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب و روحیه تحول خواهی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به سمت رییس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری منصوب می شوید، لازم است ضمن پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و چارچوب برنامه های ارائه شده اینجانب به مجلس شورای اسلامی، بر پایه قوانین، سیاست ها و راهبردهای اساسی دولت محترم نقشی شایسته و تحقق اهداف نظام علم، فناوری و نوآوری ایفا نمایید.

اهم مأموریت های رییس مرکز: تعامل اثربخش با مؤسسات پژوهشی، فناوری و جامعه اندیشگاهی در جهت حل مسائل و معضلات اساسی کشور بسترسازی پژوهشی برای بهبود و توانمندسازی و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری در سمت خود ابقا شد

رییس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری در سمت خود ابقا شد