مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-07اقتصادي

آخرین آمار از میزان تخلیه و بارگیری کشتی های در بندرانزلی طی 6 ماه گذشته


به گفته سرپرست معاونت امور بنادر و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد انزلی، در 6 ماهه نخست سال جاری 389 هزار تن کالا در مجتمع بندری کاسپین تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 51 درصدی تناژ تخلیه و بارگیری و نیز 51 صدی تعداد کشتی در این مجتمع بندری بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز منطقه آزاد انزلی، میثم محمدی نژاد امروز در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به تخلیه و بارگیری 389 هزار تن کالا در مجتمع بندری کاسپین در 6 ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: طبق آمار و نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 51 درصدی تناژ تخلیه و بارگیری و نیز 51 صدی تعداد کشتی در این مجتمع بندری بودیم.

  وی با اشاره به افزایش 51 درصدی پهلودهی شناورهای تجاری در بندر کاسپین افزود: در 6 ماهه سال 1401 تعداد 82 فروند شناور در بندرکاسپین پهلودهی شده بود که این رقم در 6 ماهه سال جاری به 124 شناور افزایش یافت.

  سرپرست معاونت امور بنادر و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد با اشاره به فعال بودن پنج پست اسکله فعال در بندرکاسپین تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه گذشته، 389 هزار تن در این اسکله ها و پسکرانه بندر کاسپین تخلیه و بارگیری کردند که با توجه به روند پایانی ساخت اسکله چند منظوره رو-رو و افزایش تعداد اسکله های قابل بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار از میزان تخلیه و بارگیری کشتی های در بندرانزلی طی 6 ماه گذشته

آخرین آمار از میزان تخلیه و بارگیری کشتی های در بندرانزلی طی 6 ماه گذشته