مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:252023-09-26اجتماعي

عدم توازن نیروی انسانی مشکل اساسی نظام تعلیم و تربیت لرستان است


معلم و نیروی انسانی اولویت آموزش و پرورش لرستان است و عدم توازن نیروی انسانی مشکل اساسی نظام تعلیم و تربیت این استان است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: معلم و نیروی انسانی اولویت آموزش و پرورش لرستان است و عدم توازن نیروی انسانی مشکل اساسی نظام تعلیم و تربیت این استان است.

رضا عزتی امروز چهارم مهرماه در سه شنبه های خبری لرستان که در محل سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: معلم و نیروی انسانی اولویت آموزش و پرورش لرستان است.

وی اضافه کرد: امسال بیش از 350 هزار دانش آموز و 27 هزار کادر اداری شامل 17 هزار معلم در 4375 مدرسه با شعار مدرسه قوی ایران قوی سال تحصیلی جدید را شروع کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: امسال 35 هزار کلاس اولی داشتیم که نسبت به سال گذشته به لحاظ تعداد کلاس اولی ها یک هزار دانش آموز افزایش داشتیم.

عزتی گفت: با عدم توازن نیروی انسانی در لرستان مواجه هستیم به خصوص در شرق استان یعنی بروجرد، الیگودرز، دورود و سیلاخور با کمبود نیرو مواجه هستیم و این در حالی است که در غرب استان با مازاد نیرو روبرو هستیم به عنوان مثال در کوهدشت با 150 و در الشتر نیز با 80 نیروی مازاد مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توازن نیروی انسانی مشکل اساسی نظام تعلیم و تربیت لرستان است

عدم توازن نیروی انسانی مشکل اساسی نظام تعلیم و تربیت لرستان است