مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-14سياسي

دادستان عسلویه به پتروشیمی های سبز ورود می کند


رییس کل دادگستری استان بوشهر با تأکید بر ورود دادستان عسلویه به حوزه محیط زیست این شهرستان، گفت: صنایع و پتروشیمی های فعال در منطقه عسلویه که به عنوان صنعت سبز معرفی شده مورد بررسی قرار بگیرد که آیا دارای این شرایط هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، مهدی مهرانگیز رییس دادگستری استان بوشهر عصر امروز در آیین معرفی مسؤولان و دادستان شهرستان های جنوبی استان بوشهر با تبریک عملیات غافلگیر کننده جبهه مقاومت غزه علیه رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: کسانیکه در راه خدا جهاد و مجاهدت کنند مورد حمایت حضرت باریتعالی قرار می گیرند، جبهه مقاومت در غزه در عملیات خود اسراییل غاصب را به تنگنا کشیدند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان عسلویه از نقاط مهم استان بوشهر محسوب می شود و گفت: عسلویه قطب اقتصادی کشور است و 74 درصد گاز مصرفی کشور تأمین می کند از مناطق مهم و استراتژیک محسوب می شود.

رییس کل دادگستری استان بوشهر صادرات 21 میلیارد دلاری سال قبل از گمرک عسلویه را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: حمایت از تولید از تکالیف و وظیفه مهم دستگاه قضا است.

مهرانگیز با بیان اینکه 13 روستای شهرستان عسلویه از وضعیت موات خارج می شود افزود: پس از نقشه برداری، مسؤولان ذیربط قول داده اند این 13 روستا در شهرستان عسلویه از وضعیت موات خارج کنند و اسناد مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان عسلویه به پتروشیمی های سبز ورود می کند

دادستان عسلویه به پتروشیمی های سبز ورود می کند