مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-27سياسي

رونمایی از یادمان شهید احمد رستگار در ایسنای خوزستان


یادمان شهید احمد رستگار با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و رییس سازمان بسیج رسانه استان، در خبرگزاری ایسنا رونمایی شد.

    - رونمایی از یادمان "شهید احمد رستگار" در ایسنای خوزستان ایسنا/خوزستان یادمان شهید احمد رستگار با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و رییس سازمان بسیج رسانه استان، در خبرگزاری ایسنا رونمایی شد.

    در این مراسم که امروز پنجم مهرماه در دفتر خبرگزاری ایسنا خوزستان برگزار شد، عادل ساری معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، سجاد بهمیی رییس سازمان بسیج رسانه استان خوزستان، جلیل بیت مشعل سرپرست معاونت جهاد دانشگاهی خوزستان و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که همسر شهید احمد رستگاری نیز حضور داشت، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس از جمله شهدای رسانه (شهید محمد مالکی، شهید اسحق عبدی گماری، شهید احمد رستگاری و شهید محمد طوینی)، گرامی داشته شد.

این برنامه معنوی در ابتکاری جدید از سوی سازمان بسیج رسانه خوزستان، با محوریت هر دفتر رسانه یک یادمان شهید در دفتر خبرگزاری ایسنا خوزستان برگزار شد.

در این آیین همسر شهید احمد رستگاری درباره خصوصیات این شهید، گفت: شهید همیشه با متانت و صبر با مسایل برخورد می کرد و هیچ وقت تندرویی نکرد و هیچ گاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یادمان شهید احمد رستگار در ایسنای خوزستان

رونمایی از یادمان شهید احمد رستگار در ایسنای خوزستان