مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 21:452023-09-30سياسي

روحیه انقلابی، اولین ویژگی است که یک مدیر باید داشته باشد


قائم مقام رییس کل دادگستری تهران در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان ورامین یک مدیر با روحیه انقلابی را به عنوان یک خدمتگزار توصیف کرد.

- قائم مقام رییس کل دادگستری تهران در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان ورامین یک مدیر با روحیه انقلابی را به عنوان یک خدمتگزار توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان ورامین با حضور حاجی رضا شاکرمی قائم مقام رییس کل دادگستری استان تهران، داراب رحمتی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان تهران، حجت الاسلام محمودی رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت شهرستان ورامین، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، مدیران عضو شورای تامین و جمعی از مسئولان و کارکنان دادگستری شهرستان ورامین برگزار شد.

قائم مقام رییس کل دادگستری تهران در مراسم تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان ورامین این شهرستان را به عنوان مهد انقلاب توصیف کرد و گفت: در این برهه مهم تاریخی و زمانی نیز روحیه انقلابی، اولین ویژگی است که یک مدیر باید داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه انقلابی، اولین ویژگی است که یک مدیر باید داشته باشد

روحیه انقلابی، اولین ویژگی است که یک مدیر باید داشته باشد