مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-12سياسي

احزاب سیاسی به عنوان حلقه رابط بین مردم و حاکمیت سیاسی عمل می کنند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: احزاب سیاسی یکی از مؤثرترین نهادهای تأثیرگذار بر روندهای تصمیم گیری و اجرایی کشور و به عنوان حلقه رابط بین مردم و حاکمیت سیاسی عمل می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: احزاب سیاسی یکی از مؤثرترین نهادهای تأثیرگذار بر روندهای تصمیم گیری و اجرایی کشور و به عنوان حلقه رابط بین مردم و حاکمیت سیاسی عمل می کنند.

تراب محمدی در نشست خانه احزاب استان اظهار کرد: از دیدگاه و نقطه نظرهای مختلف جریانات سیاسی مجوزدار در تصمیم گیری برای پیشرفت و اعتلای استان استقبال می کنیم.

وی با اشاره به این که احزاب سیاسی ارتباط تنگاتنگی با کلیه وجوه سیاست و علی الخصوص انتخابات دارد افزود: احزاب سیاسی با سازمان دادن به اندیشه ها و گرایش های سیاسی موجود در جامعه در عین حالی که عامل تقسیم کردن و متشکل ساختن مردم به شاخه ها و بخش های گوناگون اند، عامل نزدیک کردن و تلفیق نمودن خرده گرایش های فردی و اجتماعی در قالب دکترین ها، ایدئولوژی ها و یا نظام های اندیشه ای کم و بیش منسجم هستند.

وی همچنین با اشاره به استقبال گسترده از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از افزایش نقش آفرینی احزاب در قانون جدید انتخابات نیز خبر داده و اظهار امیدواری کرد و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب سیاسی به عنوان حلقه رابط بین مردم و حاکمیت سیاسی عمل می کنند

احزاب سیاسی به عنوان حلقه رابط بین مردم و حاکمیت سیاسی عمل می کنند