مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-04سياسي

حل مشکلات مردم از اهداف اصلی سفر های استانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا محسنی اژه ای صبح چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه تبریز در گفت و گویی با خبرنگاران اعلام کرد: - رییس قوه قضاییه با بیان اهداف سفرش به آذربایجان شرقی و تبریز، گفت: حل مشکلات مردم از اهداف اصلی سفر های استانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا محسنی اژه ای صبح چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه تبریز در گفت و گویی با خبرنگاران اعلام کرد: هدف از این سفر های استانی، حضور میدانی و مواجهه با مسائل و مشکلات و نقاط قوت و ضعف استان است و مهم تر از آن، دیدار با مردم و گوش دادن به سخنان آن ها و رفع مشکلات است.

وی ادامه داد: در این سفر استانی، مسئولان عالی قوه قضاییه به همه شهر های استان سفر می کنند و با مردم، مسئولان و همکاران خود نشستی دارند.

تعدادی از مسئولان نیز در خود شهر تبریز با مردم گفتگو خواهند کرد.

رییس قوه قضاییه گفت: بنده نیز نسبت به موضوعاتی که در سفر پیش بینی شده شامل حضور در بین نیرو های فراجا و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی، نمایندگان اقشار مردم و نشستی با همکاران خود و دانشجویان در نهایت در شورای اداری و شورای قضایی استان حضور می یابیم تا بتوانیم در حد مقدور به مشکلات مردم در این سفر استانی بپردازیم و درجهت رفع آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مردم از اهداف اصلی سفر های استانی است

حل مشکلات مردم از اهداف اصلی سفر های استانی است