مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-21سياسي

هشدار؛ ژست «سیگار» ستارگان سینما و تمایل جوانان برای مصرف


معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه تمام تلاش کارتل های بزرگ مواد مخدر، استفاده از رسانه های تصویری دنیا برای گسترش رفتارهای رایج است، - تلاش کارتل های مواد مخدر برای ترویج اعتیاد با استفاده از رسانه های تصویری هشدار؛ ژست سیگار ستارگان سینما و تمایل جوانان برای مصرف معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه تمام تلاش کارتل های بزرگ مواد مخدر، استفاده از رسانه های تصویری دنیا برای گسترش رفتارهای رایج است، گفت: زمانی که ستاره سینما را می بینیم با یک ژست شیک، سیگار و نوشیدنی در دست می گیرد و حرکت می کند، جوانان و نوجوانان همانندسازی می کنند تا آن حس را تجربه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جمالو با اشاره به این پرسش که اعتیاد؛ چرا و چگونه؟ اظهار کرد: چگونه می شود که انسان به درجه ای برسد که از مهم ترین و ارزشمندترین دارایی های خود بگذرد؟ آیا این انسان ها نمی دانستند که اعتیاد می تواند این بلا را بر سرشان بیاورد؟.

وی با اشاره به 4000 شهیدی که جان خود را با از خودگذشتگی برای کشف مواد مخدر در این سال ها از دست دادند، افزود: با از خودگذشتگی این افراد بود که ما توانستیم رکورد کشف مواد مخدر در دنیا را بشکنیم و بارها و بارها در سازمان ملل و همه مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار؛ ژست «سیگار» ستارگان سینما و تمایل جوانان برای مصرف

هشدار؛ ژست «سیگار» ستارگان سینما و تمایل جوانان برای مصرف