مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:202023-09-25پزشكي

همکاری صنعت و دانشگاه برای درمان سرطان با کمک نانوذرات هوشمند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کنسرواکس (CancerVAX)، از شرکت های توسعه دهنده روش های درمان سرطان و ایمنی درمانی که از سیستم ایمنی بدن برای مقابله با سرطان استفاده می کند، - کنسرواکس (CancerVAX)، از شرکت های توسعه دهنده روش های درمان سرطان و ایمنی درمانی که از سیستم ایمنی بدن برای مقابله با سرطان استفاده می کند، اعلام کرد با همکاری یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه کالیفرنیا (UCLA) پلت فرم T-Cell گیرنده آنتی ژن (CAR) را توسعه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کنسرواکس (CancerVAX)، از شرکت های توسعه دهنده روش های درمان سرطان و ایمنی درمانی که از سیستم ایمنی بدن برای مقابله با سرطان استفاده می کند، اعلام کرد با همکاری یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه کالیفرنیا (UCLA) پلت فرم T-Cell گیرنده آنتی ژن (CAR) را توسعه داده است.

این شرکت قصد دارد فناوری نانوذراتی را که توسط تیم دانشگاه کالیفرنیا ایجاد شده است، برای سلول های T استفاده کند.

این فناوری نانوذرات، از فناوری نانوذرات لیپیدی و RNA مسنجر (mRNA) که برای توسعه واکسن های ضدکرونا استفاده می شود، الهام گرفته شده است.

روش های درمانی متعارف CAR-T به ویرایش ژن انجام شده در آزمایشگاه متکی هستند تا سلول های T آلوژنیک را تغییر دهند تا بیان پروتیین CAR را در بیمار القا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری صنعت و دانشگاه برای درمان سرطان با کمک نانوذرات هوشمند

همکاری صنعت و دانشگاه برای درمان سرطان با کمک نانوذرات هوشمند