مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-07اقتصادي

صادرات صنایع محور از برنامه های اولویت دار است


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان توسعه صادرات صنایع محور را از جمله برنامه های اولویت دار عنوان کرد و گفت: توسعه بازار صادرات محور هم در اشتغال و هم در بحث اقتصاد استان تاثیرگذار است و انتظار می رود با برنامه ریزی و حمایت های همه جانبه شاهد تحقق این امر در کردستان باشیم.

- ایسنا/کردستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان توسعه صادرات صنایع محور را از جمله برنامه های اولویت دار عنوان کرد و گفت: توسعه بازار صادرات محور هم در اشتغال و هم در بحث اقتصاد استان تاثیرگذار است و انتظار می رود با برنامه ریزی و حمایت های همه جانبه شاهد تحقق این امر در کردستان باشیم.

بختیار خلیقی امروز (15مهر) در دیدار با رییس اصناف کشور اظهار کرد: با توجه به فلسفه وجودی وزارت صمت که همان تولید صادرات محور است، بە طور جد به این حوزه ورود پیدا کرده ایم.

وی افزود: واحدهای تولیدی باید با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته نگاهی به کشورهای هدف داشته و بازار صادرات خود را به دست بیاورند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در حال حاضر 996 واحد صنعتی در استان کردستان وجود داشته که از این تعداد 658 واحد فعال، 165 واحد غیر فعال و مابقی به صورت نیمه فعال فعالیت خود را ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات صنایع محور از برنامه های اولویت دار است

صادرات صنایع محور از برنامه های اولویت دار است