مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:402023-09-27سياسي

وکالت اجباری برای اقتصاد کشور


میزگرد «بعد از تسهیل» با هدف بررسی فرصت ها، چالش ها و راه های برون رفت از آسیب های احتمالی قانون تسهیل با حضور برخی از نمایندگان مجلس، کانون و مرکز وکلا و وزارت اقتصاد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، میزگرد بعد از تسهیل با هدف بررسی فرصت ها، چالش ها و راه های برون رفت از آسیب های احتمالی قانون تسهیل به همت بسیج مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه عصر امروز برگزار شد.

  در ابتدای این میزگرد علیرضا مراونی، به عنوان دبیر نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: این همایش برای بررسی نقص های قانون تسهیل و ارائه راهکار برای رفع این نواقص برگزار شده است.

در این نشست منتقدین این قانون، حمایت کنندگان آن و اساتید دانشگاهی حضور دارند.

  سارا فلاحی، نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش ابتدایی این میزگرد گفت: من با تصویب و اجرای قانون تسهیل مخالف بودم، اما ما با معضل اشتغال مواجه هستیم برخی از دوستان بر این باورند که با قانون تسهیل می توانند معضل اشتغال را برطرف سازند.

وی ادامه داد: بسیاری از تصمیمات غلط ناشی از اطلاعات نادرستی است که بر پایه آن تصمیم گیری می شود و یا برخی به دنبال انجام کارهای بزرگی در مدت زمان کوتاه هستند که این امر نیز منجر به تصمیم گیری نادرست می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکالت اجباری برای اقتصاد کشور

وکالت اجباری برای اقتصاد کشور