مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-06سياسي

8 روستای مازندران نامزد ثبت جهانی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: 8 روستای مازندران برای ثبت جهانی نامزد شدند که روستای کندلوس هم جزء این روستاها است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: 8 روستای مازندران برای ثبت جهانی نامزد شدند که روستای کندلوس هم جزء این روستاها است.

صادق برزگر در نشست خبری که امروز در مجموعه گردشگری کندلوس بخش کجور نوشهر برگزار شد با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه گردشگری نیازمند شکل گیری خرد جمعی است، اظهار کرد: مازندران دارای قابلیت گردشگری است اما داشتن این همه ظرفیت و پتانسیل شرط کافی نیست و برای توسعه پایدار نیازمند شکل گیری خرد جمعی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در این زنجیره ارزش، همه دستگاه ها نقش مهمی دارند، گفت: از بین 40 روستا، هشت روستا برای ثبت جهانی نامزد شدند.

مدیرکل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی مازندران، مناطق حفاظت شده البرز مرکزی را یکی از دغدغه های اصلی مردم منطقه عنوان کرد و یادآور شد: کار در حوزه گردشگری از جمله مواردی است که محدودیت های چندانی ندارد.

برزگر تصریح کرد: در کل استان 95 نفر در یگان حفاظت میراث فرهنگی مشغول فعالیت هستند و این نیروها در هر شهرستان استان تقسیم شده است، اینکه یگان حفاظتی در یک بخش به صورت جداگانه مستقر شوند امکان پذیر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 روستای مازندران نامزد ثبت جهانی

8 روستای مازندران نامزد ثبت جهانی