مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 20:162023-10-10سياسي

تفهیم اتهام مقصران حادثه معدن طزره به زودی انجام می شود+ فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، روز گذشته بود که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قضایی دستور تسریع در تعیین مقصران حادثه معدن طزره را در دامغان صادر کرد.

در پی دستور رییس قوه قضاییه مبنی پیگیری پرونده حادثه معدن طزره دامغان، رییس کل دادگستری استان سمنان امروز از این معدن بازدید و آخرین اقدامات انجام شده را در این پرونده تشریح کرد.

محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان در راستای دستور رییس قوه قضاییه، ضمن بازدید میدانی از معدن طزره و پیگیری مجدد مسأله با دعوت از خانواده های جان باختگان، آخرین اقدامات انجام شده را در این زمینه تشریح کرد.

  رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: با دعوت از هیأت سه نفره کارشناسان حوادث ناشی از کار منتخب در این پرونده، ضمن بازدید میدانی و استماع ابهامات، علل تأخیر در ارائه گزارش پیگیری شد.

وی با اشاره به وصول نظریه پزشکی قانونی گفت: به لحاظ اهمیت موضوع و وجود ابعاد مختلف وقوع حادثه اعم از حضور تمام وقت مسؤول ایمنی و صحت سنج میزان اکسیژن در تونل، رعایت استانداردهای لازم برای تخلیه گاز و وجود سه عامل انتشار گاز، جرقه احتمالی و انفجار در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفهیم اتهام مقصران حادثه معدن طزره به زودی انجام می شود+ فیلم

تفهیم اتهام مقصران حادثه معدن طزره به زودی انجام می شود+ فیلم