مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-08پزشكي

افزایش تعداد مسمومان به دلیل مصرف قارچ سمی در مشگین شهر


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر گفت: تعداد افراد مسموم شده به دلیل مصرف قارچ سمی در این شهرستان به 20 نفر رسیده است.

- امین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشگین شهر با اشاره به افزایش افراد مسموم شده به دلیل مصرف قارچ سمی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: در سه روز گذشته 20 نفر براثر مصرف قارچ کوهی و سمی روانه اورژانس بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین شهر شدند که از این تعداد یک نفر تحت نظر و یک نفر دیگر به دلیل زمینه بیماری قبلی به بیمارستان  مرکز استان اردبیل اعزام شد.

وی افزود: از بامداد امروز یکشنبه 16 مهرماه 1402، 7 نفر به علت مصرف قارچ های سمی به اورژانس بیمارستان ولیعصر مراجعه کرده اند که به علت وخامت وضع عمومی 2 نفر از این مراجعین در بیمارستان بستری و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر بیان کرد: با توجه به افزایش آمار مراجعین و در جهت هشدار و آگاهی بخشی، از مردم عزیز درخواست می کنیم اخبار مربوط به مسمومیت با قارچ و اطلاعیه ها را از کانال های اطلاع رسانی دانشگاه پیگیری کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه این مسمویت به دلیل عدم شناخت کافی و تشخیص قارچ سمی از قارچ خوراکی در طبیعت رخ داده، عنوان کرد: افرادی که شناخت کافی از قارچ ها ندارند و اقدام به جمع آوری آن از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد مسمومان به دلیل مصرف قارچ سمی در مشگین شهر

افزایش تعداد مسمومان به دلیل مصرف قارچ سمی در مشگین شهر