مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-15بين الملل

خوش خدمتی فرانسه به رژیم صهیونیستی با متوقف کردن پخش شبکه فلسطینی «الاقصی»


شبکه ماهواره ای «الاقصی» فلسطین از توقف پخش این شبکه توسط شرکت ماهواره ای فرانسوی «یوتلست» (Eutelsat) خبر داد.

- خوش خدمتی فرانسه به رژیم صهیونیستی با متوقف کردن پخش شبکه فلسطینی الاقصی شبکه ماهواره ای الاقصی فلسطین از توقف پخش این شبکه توسط شرکت ماهواره ای فرانسوی یوتلست (Eutelsat) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه ماهواره ای الاقصی در بیانیه ای اعلام کرد، شرکت فرانسوی مسئول ماهواره Eutelsat تصمیم گرفت تا پخش این شبکه را متوقف کند.

در این بیانیه که توسط رسانه های فلسطین منتشر شده آمده است که این تصمیم به دلیل پوشش جنایات نوار غزه توسط شبکه الاقصی و در پاسخ به فشارهای دولت فرانسه و رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است.

شبکه الاقصی اعلام کرد: این تخلف یک نقض واضح و شوکه کننده همه معیارهای آزادی است و با قوانین بین المللی که تضمین آزادی بیان و حق برقراری ارتباط صدای مردم مظلوم ما به جهان را تضمین می کند، مغایرت دارد.

این شبکه در ادامه آورده است: ما این تصمیم ناعادلانه را محکوم می کنیم و می دانیم که در نتیجه دیکته های صهیونیستی و حمایت از رژیم اشغالگر در ادامه جنگ و کشتار افراد بی گناه و غیرنظامیان اتخاذ شده است.

الاقصی همچنین از همه طرف های ذی ربط در زمینه آزادی های رسانه ای درخواست کرد که در این مسئله مداخله کرده و شرکت فرانسوی مذکور را تحت فشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش خدمتی فرانسه به رژیم صهیونیستی با متوقف کردن پخش شبکه فلسطینی «الاقصی»

خوش خدمتی فرانسه به رژیم صهیونیستی با متوقف کردن پخش شبکه فلسطینی «الاقصی»