مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 22:452023-10-02سياسي

زیرساخت های گردشگری فارس تقویت شوند


مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی خواستار تقویت زیرساخت های گردشگری استان فارس شد و گفت: باید متناسب با پیشرفت های زمانه در حوزه حمل ونقل، - ایسنا/فارس مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی خواستار تقویت زیرساخت های گردشگری استان فارس شد و گفت: باید متناسب با پیشرفت های زمانه در حوزه حمل ونقل، اطلاع رسانی و تأسیسات گردشگری اقدامات مهمی را انجام دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، یحیی نقی زاده محجوب عصر امروز، 10 مهرماه در مراسم بزرگداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری در شیراز با بیان اینکه استان فارس به عنوان اولین ها در گردشگری محسوب می شود، افزود: این جایگاه استان فارس در گردشگری نیازمند این است که به صورت مستمر داشته های خود را تقویت کند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی با تأکید بر اینکه باید زیرساخت های گردشگری در فارس تقویت شوند، افزود: باید متناسب با پیشرفت های زمانه در حوزه حمل ونقل، اطلاع رسانی و تأسیسات گردشگری اقدامات مهمی را انجام دهیم.

نقی زاده محجوب با بیان اینکه گردشگری و سرمایه گذاری یک امر بسیار مهم است، تصریح کرد: در بودجه اعتبارات کشور 5 درصد از اعتبارات باید در حوزه گردشگری هزینه شود و این رقم نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گردشگری فارس تقویت شوند

زیرساخت های گردشگری فارس تقویت شوند