مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-18پزشكي

مانور مدیریت پاسخ به حوادث شیمیایی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین دوره آموزشی بین المللی جنبه های پزشکی حفاظت و کمک در مقابله با سلاح های شیمیایی سازمان opcw  که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری مرجع علمی کنوانسیون منع گسترش سلاح های شیمیایی و دانشگاه علوم پزشکی .

- یازدهمین دوره آموزشی بین المللی جنبه های پزشکی حفاظت و کمک در مقابله با سلاح های شیمیایی سازمان opcw به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری مرجع علمی کنوانسیون منع گسترش سلاح های شیمیایی و دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین دوره آموزشی بین المللی جنبه های پزشکی حفاظت و کمک در مقابله با سلاح های شیمیایی سازمان opcw  که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری مرجع علمی کنوانسیون منع گسترش سلاح های شیمیایی و دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در مورخ 23 مهر تا 27 مهرماه با حضور نزدیک به 30 نفر از شرکت کنندگان خارجی در دانشگاه  علوم پزشکی بقیه الله (ج) برگزار شد.

علاوه بر این امروز چهارشنبه مانوری تحت عنوان مدیریت پاسخ به حوادث شیمیایی با هدف افزایش ظرفیت بیمارستان های تهران در حوزه سلامت و حوادث غیرمترقبه با حضور دکتر حسن ابوالقاسمی رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور مدیریت پاسخ به حوادث شیمیایی برگزار شد

مانور مدیریت پاسخ به حوادث شیمیایی برگزار شد