مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-01سياسي

ورود 170 هزار گردشگر از 60 کشور جهان به آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: طی 2 سال اخیر 170 هزار نفر از 60 کشور جهان از قاره های مختلف توریست وارد آذربایجان شرقی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته گردشگری در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت روابط دیپلماتیک با کشورهای مختلف و به خصوص کشورهای همسایه و منطقه در حوزه گردشگری، اظهار کرد: آذربایجان شرقی در این زمینه از مدت ها قبل وارد عمل شده و نسبت به تهیه و تدوین برنامه های جامع برای کشورهای هدف اقدام کرده است.

حمزه زاده ترکیه، جمهوری آذربایجان، روسیه، جمهوری تاتارستان، عراق، جمهوری ارمنستان، چین، ژاپن و تاجیکستان را از کشورهای هدف جذب و جلب گردشگری آذربایجان شرقی اعلام و اضافه کرد: بر همین اساس اداره کل میراث فرهنگی استان تولید محتواهای مفید و موثر برای معرفی و شناسایی بناها، اماکن، ظرفیت ها و مختصات گردشگری را تهیه و به سفارتخانه ها و کنسولگری های کشورهای مزبور ارسال کرده است.

به گفته او محتواهای گردشگری یاد شده به هفت زبان دنیا شامل انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی، ترکی آذربایجانی، ارمنی، چینی و روسی تهیه و در اختیار گرشگران قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 170 هزار گردشگر از 60 کشور جهان به آذربایجان شرقی

ورود 170 هزار گردشگر از 60 کشور جهان به آذربایجان شرقی