مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-03دانش

تصویب دستورالعمل های مختلف برای تشویق اساتید در وزارت علوم


قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیئت های امنا و هیئت جذب با بیان اینکه دستورالعمل های مختلفی برای تشویق اساتید تصویب شده است، گفت: ضروری است نواستادان این آیین نامه ها را مطالعه کنند و با آن ها آشنا شوند تا بتوانند از آنها بهره ببرند.

- قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیئت های امنا و هیئت جذب تشریح کرد تصویب دستورالعمل های مختلف برای تشویق اساتید در وزارت علوم قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیئت های امنا و هیئت جذب با بیان اینکه دستورالعمل های مختلفی برای تشویق اساتید تصویب شده است، گفت: ضروری است نواستادان این آیین نامه ها را مطالعه کنند و با آن ها آشنا شوند تا بتوانند از آنها بهره ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد سلیمانی در آیین گشایش طرح تعالی منش استادی مهارت های ناب شاگردپروری با بیان این که نزدیک دو سال بر روی طرح تعالی منش استادی کار شده است، گفت: مدیریت حاکم بر وزارت علوم فعلی مدیریت علمی است و عالمان حاکم اند.

مدیران آموزش عالی فعلی، با پژوهش دست و پنجه نرم کرده و تولید فناوری کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: کسی که پای کار این کشور می آید، عاشق این کشور و مردم می شود.

قائم مقام وزیر علوم با بیان اینکه دستورالعمل های مختلفی برای تشویق اساتید تصویب شده است، گفت: ضروری است نواستادان این آیین نامه ها را مطالعه کنند و با آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب دستورالعمل های مختلف برای تشویق اساتید در وزارت علوم

تصویب دستورالعمل های مختلف برای تشویق اساتید در وزارت علوم