مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:212023-10-07اقتصادي

واحدهای نیمه فعال و راکد دام و طیور استان قزوین فعال می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد حسین عطایی در جلسه  قرارگاه امنیت غذایی و تنظیم بازار استان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در راستای افزایش تولید و تامین نیاز مردم واحد های نیمه فعال و راکد پرورش دهنده دام و طیور استان فعال خواهند شد.

وی افزود: جهاد کشاورزی استان برای تامین مرغ و گوشت مورد نیاز برنامه ریزی کرده تا مردم در تامین کالاهای اساسی دچار مشکل نشوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه این استان طی سه ماه گذشته تعهد خود را در تامین تولید مرغ انجام داده است، گفت: طی سه ماه گذشته این استان در رتبه اول کشور در جوجه ریزی و تامین مرغ قرار داشت ولی در مهرماه هنوز آن میزان از تعهد داده شده در امر جوجه ریزی محقق نشده که امیدواریم تا پایان این ماه انجام شود.

عطایی ادامه داد: در خصوص گوشت قرمز نیز بر اساس سیاست های دولت و وزارت جهاد کشاورزی اقداماتی انجام شده تا گوشت تنظیم بازاری تهیه و در استان توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه شکر، برنج، آرد و نان مشکلی جدی در استان وجود ندارد و به میزان کافی کالاهای اساسی تامین شده است.

این مسوول یادآور شد: یکی از بزرگترین مشکلات واحدهای نانوایی استان قزوین، وضعیت مالکیت این واحدهاست که برای نظارت این واحدها، تصمیم گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای نیمه فعال و راکد دام و طیور استان قزوین فعال می شوند

واحدهای نیمه فعال و راکد دام و طیور استان قزوین فعال می شوند