مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-29سياسي

مروری بر واقعیت های جمعه سیاه زاهدان در سالگرد این حادثه تلخ


هر چند رسانه های معاند و ضدانقلاب جهت رسیدن به اهداف شوم خود در سدد وارونه جلوه دادن واقعیت های جمعه سیاه زاهدان هستند؛ اما شواهد و مدارک همگی دلالت بر دروغگویی همیشگی آنها دارد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: هشتم مهرماه سال 1401 در بحبوحه اغتشاشات، لحظاتی پس از پایان نماز جمعه شهر زاهدان، به واسطه برخی عوامل فضا ملتهب شد و ناآرامی و درگیری مسلحانه به وجود آمد که به صورت کلی شامل دو بخش بود.

بخش اول؛ حمله به کلانتری بخش اول عده ای بودند که پس از پایان نماز جمعه اهل سنت با حمله به کلانتری 16 زاهدان و قصد تصرف آن، موجب بروز تنش و درگیری با نیروهای مستقر در کلانتری شدند و طی تیراندازی متقابل دو طرف، متاسفانه عده ای زخمی و کشته شدند.

بخش دوم؛ اقدامات خرابکارانه فرصت طلبان بخش دوم هم عده ای از افراد فرصت طلب بودند که در نقاط مختلف شهر زاهدان با اقدامات خرابکارانه خود از جمله آتش زدن مغازه مردم، اماکن عمومی، آمبولانس و ماشین آتش نشانی و همچنین تیراندازی به سمت ماموران حافظ امنیت، به ایجاد تنش و آشوب در شهر اقدام کردند که در نهایت با حضور نیروهای انتظامی و امنیتی که منجر به درگیری هایی شد، در نهایت تاسف پس از ایجاد تلفات انسانی قائله ختم گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر واقعیت های جمعه سیاه زاهدان در سالگرد این حادثه تلخ

مروری بر واقعیت های جمعه سیاه زاهدان در سالگرد این حادثه تلخ