مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:502023-09-26پزشكي

همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه الزهرا(س) کربلا


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از همکاری مشترک این دانشگاه و دانشگاه الزهرا(س) شهر کربلا خبر داد.

- همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه الزهرا(س) کربلا ایسنا/فارس معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از همکاری مشترک این دانشگاه و دانشگاه الزهرا(س) شهر کربلا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سید حسن سراج امروز، 4 مهرماه گفت: در وبیناری که با موضوع همکاری های علمی دو دانشگاه علوم پزشکی شیراز و الزهرا(س) شهر کربلا برگزار شد، ضمن معرفی دانشگاه ها و توانمندی های موجود، آمادگی برای گسترش همکاری های آموزشی، پژوهشی و آموزشی دو جانبه نیز اعلام شد.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اشاره به پیشینه شیراز در علوم پزشکی و فراهم بودن بسترهای لازم، به انتقال تکنولوژی و تبادل دانش به ویژه در علوم دارویی بین دو مجموعه در کنار همکاری های آموزشی و پژوهشی اشاره کرد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای بازدید اساتید کشور عراق از مجموعه دانشگاه و بخش های دارویی و درمانی و نیز پیگیری جلسات آینده مسوولان دو دانشگاه از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه الزهرا(س) کربلا

همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه الزهرا(س) کربلا