مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-18سياسي

آزادی فلسطین از ابتدا در سرلوحه برنامه های انقلاب اسلامی ایران بوده است


نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران از همان روزی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام امت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران پیروز شد، - ایسنا/خوزستان نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران از همان روزی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام امت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران پیروز شد، آزادی فلسطین و کمک به فلسطین و آزادی قدس را در سرلوحه برنامه های انقلابی خود قرار داد.

آیت الله محسن حیدری در تجمع کارکنان شهرداری اهواز برای اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیست که امروز (26 مهرماه) انجام شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز را عزای عمومی اعلام کرده است و این کارکنان معتقد شهرداری اهواز اینجا آمده اند تا تسلیت خود را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) صاحب عزای اصلی این مصیبت و نایب بر حق شان مقام معظم رهبری و همه امت اسلامی مخصوصاً مردم مظلوم فلسطین و مقاوم غزه عرض کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ما آمده ایم تا به آن ها این پیام را بدهیم و بدانند همه ملت ایران در کنار آن ها است.

مردم مقاوم و دلیر و شهیدپرور فلسطین شما تنها نیستید.

ملت ایران از همان روزی که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام امت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران پیروز شد، آزادی فلسطین و کمک به فلسطین و آزادی قدس را سرلوحه برنامه های انقلابی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی فلسطین از ابتدا در سرلوحه برنامه های انقلاب اسلامی ایران بوده است

آزادی فلسطین از ابتدا در سرلوحه برنامه های انقلاب اسلامی ایران بوده است