مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-11سياسي

یک روحانی اهل سنت: مردم مظلوم و مجاهد فلسطین گنبد طلایی و فولادی هستند


امام جماعت مسجد خاتم الانبیاء (ص) قره تپه بهشهر با بیان اینکه مردم مظلوم و مجاهد فلسطین گنبد طلایی و فولادی هستند نه گنبدی که یک مشت متجاوز بر تار پود بی اساس خود نامگذاری کردند، -  مولوی خیرالله یعقوبی به مناسبت حماسه طوفان الاقصی گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر اظهار کرد: مجاهدین و جوانان فلسطین در مقابل جبهه استکبار صهیونیستی همواره با صبر وارد عمل شدند و هیچ گاه از خود ضعف نشان ندادند و نصرت الهی شامل حال شان شد.

 وی افزود: پیروزی افتخارآفرین مردم فلسطین بر رژیم غاصب اسراییل در عملیات طوفان الاقصی بر مردم بزرگوار فلسطین و جبهه مقاومت و مسلمین جهان بیانگر وحدت و اتحادشان بوده است.

 این روحانی اهل سنت بیان کرد: ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص وصف چنین مردانی را در قرآن باید جستجو کرد.

 مولوی یعقوبی با بیان اینکه مردم مظلوم و مجاهد فلسطین گنبد طلایی و فولادی هستند نه گنبدی که یک مشت متجاوز بر تار پود بی اساس خود نامگذاری کردند، یادآورشد: مثل الذین اتخذوا من دون الله اولیاء کمثل العنکبوت اتخذوا بیتا وان اوهن البیوت لبیت العنکبوت لوکانوا یعلمون .

به درستی که خداوند متعال مجاهدینی که در راه او جهاد می کنند با چنین وصفی و صفتی از آنها تجلیل کرده و آنها را به برج های فولادی و نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک روحانی اهل سنت: مردم مظلوم و مجاهد فلسطین گنبد طلایی و فولادی هستند

یک روحانی اهل سنت: مردم مظلوم و مجاهد فلسطین گنبد طلایی و فولادی هستند