مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-18سياسي

کردستان قطب دانش بنیان و فعالیت های علمی است


استاندار، کردستان را قطب دانش بنیان و قطب فعالیت های علمی در کشور عنوان کرد و گفت: نمی توان استانی را کە قطب دانش بنیان و علمی در کشور است را محروم تلقی کرد.

- ایسنا/کردستان استاندار، کردستان را قطب دانش بنیان و قطب فعالیت های علمی در کشور عنوان کرد و گفت: نمی توان استانی را کە قطب دانش بنیان و علمی در کشور است را محروم تلقی کرد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز (26مهر) در مراسم اختتامیە نمایشگاە دستاوردهای فناورانە جهاد دانشگاهی کردستان اظهار کرد: یکی از مهم ترین سرمایەهای استان کردستان، نیروهای انسانی خوش فکر و مستعدی است کە توانستە در همە زمینەها خود را اثبات کند.

وی عنوان کرد: واقعیت این است کە استان کردستان برخلاف آنچە کە در محاورەها متداول شدە یک استان محروم نیست و این محروم دانستن و محروم خطاب کردن استان بە نوعی کفران نعمت هایی است کە خدا بە این استان ارزانی داشتە است.

زارعی کوشا ادامە داد: ناامنی، درگیری در جنگ دفاع مقدس و همچنین پیش از انقلاب تعمد بر محرومیت نگەداشتن استان کردستان در رژیم پهلوی سبب شدە کە کردستان از سیر توسعە عقب و استعدادها و ظرفیت های آن بەخوبی شکوفا نشود.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز گفتە می شود کە استان کردستان در بسیاری از زمینەها با شاخص های کشوری فاصلە دارد این بە معنای محرومیت ذاتی استان کردستان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان قطب دانش بنیان و فعالیت های علمی است

کردستان قطب دانش بنیان و فعالیت های علمی است