مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-25اجتماعي

فراهم شدن ایاب و ذهاب رایگان دانش آموزان استثنایی توسط شهرداری های مازندران


پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان مازندران، ایاب و ذهاب رایگان دانش آموزان استثنایی مورد بررسی قرار گرفت و استاندار مازندران شهرداری ها را مکلف به اجرای قانونی این موضوع کرد.

- ایسنا/مازندران پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان مازندران، ایاب وذهاب رایگان دانش آموزان استثنایی مورد بررسی قرار گرفت و استاندار مازندران شهرداری ها را مکلف به اجرای قانونی این موضوع کرد.

سید محمود حسینی امروز در پنجمین شورای آموزش و پرورش مازندران که در استانداری تشکیل شد به عنوان رییس این شورا، گفت: تمامی شهرداری ها، به ویژه شهرداری ساری در اسرع وقت نسبت به اجرای ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی اقدام کند.

حسین کمالی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران نیز موضوع ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی را به عنوان یکی از دستورات دارای اولویت شورای آموزش و پرورش دانست و از اجرایی نشدن این مصوبه توسط مسئولان امر گلایه مند و خواستار اجرای فوری آن شد.

همچنین علیرضا حمیدی معاون خدمات شهری به عنوان نماینده شهرداری ساری نیز طی گزارشی در خصوص فراهم کردن ایاب و ذهاب رایگان دانش آموزان استثنایی اعلام کرد: در راستای اجرای این مصوبه الزامی برای شهرداری ساری وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن ایاب و ذهاب رایگان دانش آموزان استثنایی توسط شهرداری های مازندران

فراهم شدن ایاب و ذهاب رایگان دانش آموزان استثنایی توسط شهرداری های مازندران