مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-18فناوري

برداشت غیرمجاز از مودم های خانگی دیگران جرم است


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: سوء استفاده از مودم های خانگی جزو روش های نوین دزدی و کلاهبرداری محسوب می شود و قانونگذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ رجبی رییس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا، در گفتگو با برنامه سلام تهران شبکه 5 سیما، افزود: دسترسی غیرمجاز به داده های افراد شامل جرایم مختلفی مثل شنود، دسترسی غیرمجاز به داده ها است که جرم محسوب می شود و اگر اثبات بشود که کسی اینترنت دیگران را هک کرده و از این طریق دست به شنود اطلاعات دیگران می زند قانون گذار برای آن جرم تعیین کرده و با او برخورد می شود.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: شخصی که اینترنت خانگی خریداری می کند و در مدت زمان کوتاهی تمام می شود بدون اینکه استفاده زیادی از آن کرده یا چیزی دانلود کرده باشد، قطعا شخص دیگری از آن سوء استفاده کرده و اگر این موضوع ثابت شود فرد می تواند به صورت قانونی شکایت کند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا در خصوص انواع مودم ها افزود: یکی از مودم ها، مودم های ای دی اس ال است که به اصطلاح خانگی است و از آن در خانه ها استفاده می کنیم، یا مودم های تی دی ال تی یی (TD-LTE) است که بدون سیم هستند و از شبکه های اپراتور تلفن همراه گرفته می شود یا مودم های جی بی که بیشتر کسانی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت غیرمجاز از مودم های خانگی دیگران جرم است

برداشت غیرمجاز از مودم های خانگی دیگران جرم است