مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:352023-09-26اجتماعي

کمبود معلم و فضای آموزشی در مدارس تربت جام


رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان تربت جام مدعی شد: چالش کمبود معلم و فضای آموزشی در مدارس شهرستان تربت جام همچنان مشهود و جدی است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان تربت جام مدعی شد: چالش کمبود معلم و فضای آموزشی در مدارس شهرستان تربت جام همچنان مشهود و جدی است.

حسین جمشیدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید قریب به 60 هزار دانش آموز در بیش از 400 مدرسه با 3000 معلم در مقاطع سه گانه، کار تعلیم و تربیت را شروع کردند.

وی با اشاره به مشکلات و چالش های پیش رو عنوان کرد: علیرغم اینکه 212 نیروی جدید به مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان ملحق شده اما بازهم کمبود نیروی انسانی در مقطع ابتدایی و متوسطه به چشم می خورد.

فرماندار تربت جام از افزایش جمعیت دانش آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: به دلیل کمبود فضای فیزیکی و کلاس درس برخی از کلاس ها در مدارس روستایی نیازمند به کانکس است که می طلبد ادارات در این امر همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به تجهیز مدارس عنوان کرد: با توجه به راه اندازی کارگاه تعمیر و بهسازی میز و صندلی توسط معاونت پشتیبانی اداره آموزش و پرورش و همراهی برخی خیرین، هنوز هم میز و صندلی کمبود داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود معلم و فضای آموزشی در مدارس تربت جام

کمبود معلم و فضای آموزشی در مدارس تربت جام