مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-08سياسي

وزیر علوم خواستار اجرای کامل قانون جهش تولید دانش بنیان شد


یکی از افتخارات مجلس تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان بود؛ اما هنوز تمام بندهای این قانون کامل اجرا نشده و امیدواریم بخش نظارتی مجلس بر اجرای دقیق آن نظارت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در اولین همایش دانشگاه و حکمرانی ؛ یادبود رییس فقید اندیشکده حکمرانی شریف، مرحوم رضا روستا آزاد گفت: فرهنگ دانشگاهی ویژگی های خاص خود را دارد و تمام رفتارهای فرد دانشگاهی بر مبنای عقل و ایمان و دانش است.

تمام این ویژگی ها در شخصیت جامع الاطراف مرحوم دکتر روستاآزاد جمع بود و شبکه ای از فضائل بود.

زلفی گل اضافه کرد: روستاآزاد معتقد بود جامعه دانشگاهی تلاش کند که نسل های بعدی از نظر دانش و دیندار بودن از نسل های قبل سرآمدتر باشند و این وظیفه سنگینی بر دوش جامعه دانشگاهی است.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری بیان کرد: امیدواریم خداوند کمک کند رفتار و منش دکتر روستاآزاد در جامعه دانشگاهی جاری و ساری شود.

وی با اشاره به تلاش های دکتر روستاآزاد برای تعالی و پیشرفت علم کشور افزود: این اقدام مبارک دانشگاه صنعتی شریف در گرامیداشت یاد و خاطره این استاد بزرگوار کشور، در راستای فرهنگ سازی است که ما قدر کسانی را که برای پیشرفت کشور عمر خود را صادقانه صرف می کنند، بدانیم و این فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم خواستار اجرای کامل قانون جهش تولید دانش بنیان شد

وزیر علوم خواستار اجرای کامل قانون جهش تولید دانش بنیان شد