مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-12سياسي

لزوم نوسازی نمازخانه های بین راهی در گیلان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: باید تجهیز و نوسازی نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی مسیرهای ورودی استان که بیشتر در مسیر تردد مسافران و گردشگران است، - در اولویت قرار گیرد.

ولی جهانی در دومین جلسه کمیته ساماندهی سرویس های بهداشتی و نمازخانه های بین راهی استان اظهار کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های خدمات رسانی به گردشگران، خدمات رسانی در حوزه بهداشت گردشگران و مسافران است؛ ساماندهی و تجهیز سرویس های بهداشتی و نمازخانه های بین راهی از الزامات زیرساخت های گردشگری است.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه مقام عالی وزارت به این موضوع، رسیدگی به وضعیت سرویس های بهداشتی و نمازخانه های بین راهی استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با تأکید بر پیگیری نصب تابلوهای راهنمای سرویس های بهداشتی از طریق شهرستان ها در مسیرهای اصلی تردد مسافران، بیان کرد: نظافت، بهداشت و فراهم کردن امکانات موردنیاز نمازخانه ها، توجه به سیستم گرمایشی و سرمایشی، تعمیر و رعایت بهداشت سرویس های بهداشتی و داشتن متصدی متعهد از جمله مواردی است که باید در پیگیری ها و بازدیدهای نظارتی با جدیت دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نوسازی نمازخانه های بین راهی در گیلان

لزوم نوسازی نمازخانه های بین راهی در گیلان