مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-17اقتصادي

اشتغال 200 معتاد بهبود یافته در مراکز صنعتی و تولیدی قزوین


در شش ماهه نخست سال جاری، 200 معتاد بهبود یافته با پیگیری مجموعه قضایی استان و همراهی دستگاه های متولی در واحد های صنعتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی اظهار کرد: بخشی از افراد جامعه به بلای خانمان سوز اعتیاد گرفتار هستند و تجربه چندین دهه مبارزه با مواد مخدر در کشور نشان داده تا زمانی که تقاضا برای مواد وجود داشته باشد تشدید مجازات و اقدامات سرکوبگرانه در کاهش آن چندان موثر نخواهد بود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بخش زیادی از مددجویان زندان به دلیل ارتکاب به جرایم مرتبط با مواد مخدر و اعتیاد در زندان به سر می برند و باید برای جلوگیری از افزایش جمعیت زندان نسبت به شناسایی عوامل توزیع مواد و معتادان اقدام کرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: برخی از این معتادان که کارتن خواب هستند با دستور قضایی توسط نیروی انظامی دستگیر و تعدادی از آنان با میل خود به کمپ ماده 15 و 16 معرفی می شوند تا با توجه به وضعیت روحی و روانی مورد درمان قرار بگیرند.

شعبانی افزود: البته یکی از راهکارهایی ضروری برای پیشگیری از اعتیاد و جلوگیری از بازگشت مجدد بهبود یافتگان تامین شغل مورد نظر برای آنان است که در سال های اخیر مورد تاکید دستگاه قضایی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 200 معتاد بهبود یافته در مراکز صنعتی و تولیدی قزوین

اشتغال 200 معتاد بهبود یافته در مراکز صنعتی و تولیدی قزوین