مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:252023-09-26بين الملل

زمزمه هایی از آغاز نبرد جدید علیه «قسد» در کل استان دیرالزور


درگیری ها میان نیروهای عشایر سوریه و هم پیمانان کُرد آمریکا در شرق سوریه درحالی از بعد از ظهر دوشنبه ازسرگرفته شده است که منابع محلی نسبت به گسترش دامنه آن و کشیده شدن این درگیری ها به کل استان دیرالزور و استان های دیگر تحت کنترل شبه نظامیان قسد هشدار می دهند.

- زمزمه هایی از آغاز نبرد جدید علیه قسد در کل استان دیرالزور درگیری ها میان نیروهای عشایر سوریه و هم پیمانان کُرد آمریکا در شرق سوریه درحالی از بعد از ظهر دوشنبه ازسرگرفته شده است که منابع محلی نسبت به گسترش دامنه آن و کشیده شدن این درگیری ها به کل استان دیرالزور و استان های دیگر تحت کنترل شبه نظامیان قسد هشدار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته روزنامه الوطن سوریه، به نظر می رسد که پیش بینی های مظلوم عبدی (کوبانی)، فرمانده شبه نظامیان موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) وابسته به آمریکا درباره آرام شدن اوضاع در دیرالزور درست از آب درنیامده است؛ چراکه نیروهای عشایر عرب منطقه حملات گسترده ای را به مواضع قسد در شهرک ذبیان انجام دادند تا بعد از یک دوره آرامش درگیری ها در منطقه از سر گرفته شود.

نیروهای قبایل منطقه عکیدات در پی این درگیری ها کنترل بخشی از شهرک ذبیان را به دست گرفته و شماری از عناصر قسد را کشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه هایی از آغاز نبرد جدید علیه «قسد» در کل استان دیرالزور

زمزمه هایی از آغاز نبرد جدید علیه «قسد» در کل استان دیرالزور