موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كاركنان دولت - رياست جمهوري - كميته امنيت ملي - كشتي جام ابراهيم مصطفي - گام هاي كاهش تعهدات - مهاوم ايراني اش - مسكن فرهنگيان - ثبت نام اقدام ملي مسكن - راهپيمايي موتوري و خودرويي - آبفا شيراز - گرفتار در برف - توليد محتوا وب سايت - روياي نيمه شب - قطرات آلوده - سازه هاي ساختماني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-04پزشكي

ضرورت آموزش های تاب آوری برای جلوگیری از فشار روانی ادراک شده از کرونا


عضو هیأت علمی گروه پرستاری دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: آموزش مهارت های تاب آوری کارکنان بهداشتی درمانی درگیر با کرونا برای جلوگیری از فشار روانی ادراک شده با اضطراب ناشی از کرونا ضرورت دارد.

- ایسنا/همدان عضو هیأت علمی گروه پرستاری دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: آموزش مهارت های تاب آوری کارکنان بهداشتی درمانی درگیر با کرونا برای جلوگیری از فشار روانی ادراک شده با اضطراب ناشی از کرونا ضرورت دارد.

زیبا محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با شیوع کرونا در جهان و نیز اعلام نخستین مورد ابتلا به کرونا توسط وزارت بهداشت در کشور در 29 بهمن ماه سال 98 طرح خود را در رابطه با طرح بررسی ارتباط فشار روانی ادراک شده با اضطراب ناشی از کرونا در دانشجویان و کارکنان بهداشتی درمانی شاغل در دانشکده اسدآباد در سال 99 آغاز کردیم.

وی افزود: در این طرح پژوهشی یافته ها بیانگر آن بودند که با افزایش سطح اضطراب ناشی از کرونا، سطح فشار روانی ادراک شده در کارکنان بهداشتی درمانی و دانشجویان دانشکده پزشکی افزایش می یابد و برعکس آن نیز اتفاق می افتد.

محمدی تصریح کرد: این مسأله می تواند خسارت های جبران ناپذیری از جمله کاهش کیفیت مراقبت های بهداشتی و درمانی، افزایش نارضایتی از کادردرمان، افزایش بار مالی و ترک شغل، اُفت تحصیلی و ترک تحصیل را به دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آموزش های تاب آوری برای جلوگیری از فشار روانی ادراک شده از کرونا

ضرورت آموزش های تاب آوری برای جلوگیری از فشار روانی ادراک شده از کرونا