مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-27سياسي

پور محمدی: تنها راه صلاح و مسیر نجات جامعه از طریق صندوق رای حاصل می شود


دبیرکل جامعه روحانیت در نشست هیأت عالی شورای وحدت، گفت: تنها راه صلاح و مسیر نجات جامعه از طریق صندوق رای حاصل می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست هیأت عالی شورای وحدت با حضور اعضای هیئت عالی برگزار شد.

در این نشست بر اهمیت مشارکت بالا و حداکثری همگام با اقناع عمومی و توجه به مطالبات جامعه به عنوان مهمترین مولفه های مشارکت بالا در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت در ابتدای این نشست با تمجید از عملکرد موفق نهادها و دستگاه های گوناگون امنیتی، انتظامی و فرهنگی - رسانه ای که توانستند توطئه رسانه های بیگانه و عوامل دشمن در سوء استفاده از سالگرد حوادث سال گذشته را خنثی کنند.

وی افزود: با یک اقدام پیشدستانه و کنترل دقیق زمینه های اغتشاش آفرین، هزینه ای بر مردم و نظام تحمیل نشد.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به پیشنهاد برخی اعضای هیئت عالی مبنی بر ارتباط گیری با شورای نگهبان در آستانه اعلام صلاحیت ها و نامه نگاری با این شورا گفت: نفس نامه نگاری و مکاتبه با اعضای شورای نگهبان اعم از فقهای محترم و حقوقدانان مفید است و به هر روی می خواهیم مشارکت در این دوره بالاتر از دوره قبل باشد و این را در شرایط کنونی یک توفیق بزرگ برای نظام می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پور محمدی: تنها راه صلاح و مسیر نجات جامعه از طریق صندوق رای حاصل می شود

پور محمدی: تنها راه صلاح و مسیر نجات جامعه از طریق صندوق رای حاصل می شود