مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-19ورزشي

امیدواریم سپک تاکرا هم المپیکی شود


دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی تعداد انجمن های ورزشی فعال در این فدراسیون را 20 مورد اعلام کرد و گفت: بزودی دو رشته دیگر هم رسما به این فدراسیون اضافه خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی تعداد انجمن های ورزشی فعال در این فدراسیون را 20 مورد اعلام کرد و گفت: بزودی دو رشته دیگر هم رسما به این فدراسیون اضافه خواهد شد.

مهدی سلاطی، امروز(27 مهر) در مجمع انتخاباتی ریاست هیات انجمن های ورزشی استان کرمانشاه، بااشاره به تعدد انجمن های زیرمجموعه این فدراسیون، اظهار کرد: در حال حاضر 20 انجمن ورزشی و یک انجمن غیرورزشی(حقوق ورزشی) زیرمجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت می کنند.

وی افزود: اخیرا دو رشته دیگر شامل لاکراس و نت بال هم به زیرمجموعه این فدراسیون اضافه شده که رشته لاکراس اخیرا المپیکی شده است.

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی با اشاره به قدرت خوب ایران در رشته سپک تاکرا، گفت: این رشته هم کاندیدای حضور در المپیک است و امیدواریم در نشست های بعدی کمیته بین المللی المپیک، سپک تاکرا هم المپیکی شود.

وی در ادامه به جایگاه بسیار خوب کرمانشاه در این رشته هم اشاره کرد و ادامه داد: کرمانشاه در رشته سپک تاکرا همیشه در کشور عنوان دار بوده و حدود 20 سالی است که حرف اول را در این رشته می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم سپک تاکرا هم المپیکی شود

امیدواریم سپک تاکرا هم المپیکی شود