مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 19:402023-10-05ورزشي

آغاز مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور در اردبیل


سرپرست هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل از آغاز مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور به میزبانی اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل، ساسان ابراهیمی، سرپرست هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل اظهار کرد: مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور با عنوان جام وحدت به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت هفته وحدت به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است.

 وی افزود: در این رقابت ها که در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل در حال برگزاری است، کشتی گیرانی از 15 استان شرکت کرده اند.

سرپرست هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل بیان کرد: اعضای هر تیم 8 نفر هستند و هر تیم با پنج ورزشکار، 2 مربی و یک نفر به عنوان سرپرست در این مسابقات حضور دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه متولدین 11 دی ماه سال 1382 تا 10 دی ماه سال 1385 حق شرکت در مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور را دارند، اضافه کرد: این مسابقات در پنج وزن 55 تا 60 کیلوگرم، 60 تا 70 کیلوگرم، 70 تا 80 کیلوگرم، 80 تا 90 کیلوگرم و مثبت 90 تا 120 کیلوگرم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور در اردبیل

آغاز مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور در اردبیل