مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-03سياسي

تودیع و معارفه دادستان فیروزآباد برگزار شد


طی آیینی حامد استوار، دادستان سابق فیروزآباد تکریم و قاسم محمدی به عنوان دادستان جدید این شهرستان معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، سید مصطفی بحرینی در مراسم تودیع و معارفه دادستان این شهرستان که با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان و قضات دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: دادستان به عنوان مدعی العموم ی شخصی که دارای اختیارات و وظایف گسترده ای می باشد.

3هزار وظیفه و اختیار برای دادستان تعریف شده است وی افزود: تقریبا منصب و مقامی نمی بینیم که اختیارات و تکالیف او به اندازه اختیارات و تکالیف دادستان گسترده باشد و در هیچ حوزه ای نمی توان تصور کرد که دادستان اختیار ورود و پیگیری را نداشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس ادامه داد: بعضاً تا 3 هزار وظیفه و اختیار برای دادستان تعریف شده که مهم ترین وظیفه آن پیشگیری از وقوع جرم و جرائم و صیانت از حقوق عامه می باشد.

پیشگیری از وقوع جرم، هزینه های مقابله و برخورد را کاهش می دهد بحرینی اضافه کرد: در صورتی که پیشگیری از وقوع جرم توجه شود قطعاً هزینه های مقابله و برخورد را کاهش و فرصت را برای اقدامات مطلوب و مثبت فراهم می کند.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که به جد به آن پرداخته انتظار می رود که همکاران به آن توجه داشته باشند، گفت: امنیت یکی از موارد جدی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تودیع و معارفه دادستان فیروزآباد برگزار شد

تودیع و معارفه دادستان فیروزآباد برگزار شد