مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-05حوادث

پلیس برای امنیت مردم از جان خود می گذرد


فرمانده نیروی انتظامی گیلان با تاکید بر برخورد جدی با برهم زدگان امنیت جامعه گفت: در راه حفظ جان مردم ماموران نیروی انتظامی از خون و جان خود هم گذشته و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در نشست با اعضای مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت آغاز هفته ناجا در دفتر فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه برقراری امنیت و حفظ سلامت جامعه در هر عرصه ای یکی از اولویت های نیروی انتظامی است، اظهار کرد: پلیس در راستای حفظ امنیت جامعه از جمله مبارزه با قاچاق، مقابله با اشرار، اراذل اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

  وی مردم را ولی نعمتان جمهوری اسلامی دانست و گفت: در راه حفظ جان مردم ماموران نیروی انتظامی از خون و جان خود هم گذشته و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی کنند.

  فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر برخورد جدی با برهم زدگان امنیت جامعه توسط مامورین پلیس بیان کرد: همواره عده ای سعی در ایجاد اختلال در امنیت کشور را دارند که نیروی انتظامی با این افراد برخورد جدی کرده و هیچگونه مماشاتی با این افراد وجود ندارد.

  سیدعلی آقازاده رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این نشست با اشاره به برنامه دشمن برای ایجاد تفرقه میان مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس برای امنیت مردم از جان خود می گذرد

پلیس برای امنیت مردم از جان خود می گذرد