مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-15اقتصادي

چرا برخی دانش آموزان کتاب درسی دریافت نکردند؟


برخی اوقات بسته ای که دانش آموز ثبت سفارش اولیه را انجام داده، یک قیمت و گاهی بسته دوم قیمتی دیگر دارد که باید تسویه انجام شود.

- اگر این پیگیری را دانش آموزان و مدیران مدارس انجام دهند، این مسئله هم حل می شود و دانش آموزان به کتاب های خود می رسند.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه کمبود کتاب درسی نداریم، دلایل و چگونگی دریافت کتاب دانش آموزان را توضیح داد و گفت: نزدیک به 99 درصد دانش آموزانی که برای دریافت کتاب ثبت نام کرده اند، ثبت سفارش کتاب آنها انجام شده است.

  علی لطیفی امروز در گفت وگو با ایرنا درباره اینکه برخی از دانش آموزان کتاب های درسی را دریافت نکرده اند، اظهار کرد: در آموزش و پرورش با توجه به اینکه حجم و تعداد دانش آموزان بسیار زیاد است، همیشه درصدهایی را داریم که به دلایل متعدد کتاب های درسی را با تاخیر دریافت می کنند.

ثبت نام یک سری از دانش آموزان به هر دلیلی انجام نشده است، بنابراین کتاب هم با تاخیر به دست آنها می رسد البته وقتی این افراد به ما مراجعه می کنند و باید کمک کنیم که ثبت نام آنها قطعی شود.

  وی ادامه داد: یک سری از دانش آموزان هم ثبت نام خود را انجام داده اند اما ثبت سفارش کتاب را موفق نشدند که انجام دهند بنابراین این افرادی که با تاخیر انجام دادند، کتاب هم با تاخیر بدست آنها می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی دانش آموزان کتاب درسی دریافت نکردند؟

چرا برخی دانش آموزان کتاب درسی دریافت نکردند؟