مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-13ورزشي

وعده های ورزشی سرخرمن و نافرجام در چاروسا تا به کی؟


قول ها و وعده هایی که داده شده مخصوصا درباره زمین های فوتبال در منطقه، در شهر قلعه رییسی در روستای شوتاور در جاورده نباید بر زمین بماند ما فرصت نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: ابتدا عملیات موفق طوفان الاقصی را به همه ملت مسلمان مخصوصا جبهه مقاومت و ملت مظلوم اما  مقاوم و شجاع فلسطین مخصوصا رزمندگان جهاد اسلامی و حماس تبریک عرض می کنیم، فلسطین پاره تن اسلام است و به فرموده مقام معظم رهبری قضیه فلسطین کلید رمزآلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلام است، در این عملیات شجاعانه و هوشمندانه دکترین نظامی رژیم غاصب در هم شکسته و بی اعتبار شد.

  وی افزود: عملیاتی که با استفاده از یک راهبرد قرآنی بود، استراتژی جنگ با صهیونیست ها که در قرآن به ما دستور می دهد که وارد حصارشان بشوید! ، قرآن در مورد یهودیانِ می گوید:  لَا یُقَاتِلُونَکُمْ جَمِیعًا إِلَّا فِی قُرًی مُّحَصَّنَهٍ أَوْ مِن وَرَاءِ جُدُرٍ بَأْسُهُم بَیْنَهُمْ شَدِیدٌ تَحْسَبُهُمْ جَمِیعًا وَقُلُوبُهُمْ شَتَّیٰ ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَّا یَعْقِلُونَ یعنی این ها رودررو نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های ورزشی سرخرمن و نافرجام در چاروسا تا به کی؟

وعده های ورزشی سرخرمن و نافرجام در چاروسا تا به کی؟