مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-27ورزشي

یک تذکر جدی به باشگاه های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و خبری خوب در زمینه اخلاقی


مسئول امور باشگاه های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد به نوع نظارت ها از باشگاه های ورزشی استان اشاره می کند و می گوید که نظارت های ما با محوریت مدیرکل و هفته ای دو روز در هفته به اتفاق هیئت پزشکی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج یکی از مهم ترین حوزه های مربوط به ورزش هر استان امور مربوط به باشگاه ها در اداره کل ورزش جوانان است که در کهگیلویه و بویراحمد این وظیفه بر عهده عباس پژمان گذاشته شده است.

در همین خصوص به سراغ عباس پژمان رفتیم تا وضعیت باشگاه های استان را بررسی کنیم وی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در کل استان 404 باشگاه در رشته های مختلف داریم که به تازگی باشگاه های اتومبیلرانی و موتور سواری هم با آنها اضافه شده است.

استانی با 18 هزار ورزشکار شناسنامه دار او می گوید در استان بیش از 18 هزار نفر ورزشکار شناسنامه دار داریم که در باشگاه های مختلف و در رده های سنی مشغول به فعالیت هستند اما بیشترین عضو در باشگاه ها مربوط به رشته های فوتبال و بدنسازی است.

مسئول امور باشگاه های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد به نوع نظارت ها از باشگاه های ورزشی استان اشاره می کند و می گوید که نظارت های ما با محوریت مدیرکل و هفته ای دو روز در هفته به اتفاق هیئت پزشکی، اداره بازرسی و حراست و اماکن از باشگاه ها صورت می گیرد و در شهرستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تذکر جدی به باشگاه های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و خبری خوب در زمینه اخلاقی

یک تذکر جدی به باشگاه های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و خبری خوب در زمینه اخلاقی