مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-09دانش

برگزاری همایش بزرگداشت روز دامپزشک در دانشگاه علوم و تحقیقات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگداشت روز دامپزشک توسط بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی علوم و تحقیقات با حضور مسئولین سازمان دامپزشکی کشور، - همایش بزرگداشت روز دامپزشک توسط بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی علوم و تحقیقات با حضور مسئولین سازمان دامپزشکی کشور، ریاست و معاونت دانشکده دامپزشکی به همراه هیئت علمی دانشکده برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگداشت روز دامپزشک توسط بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی علوم و تحقیقات با حضور مسئولین سازمان دامپزشکی کشور، ریاست و معاونت دانشکده دامپزشکی به همراه هیئت علمی دانشکده برگزار شد.

در این همایش در ابتدا آقای تاجیک ریاست دانشکده دامپزشکی با اشاره به ظرفیت بالای دانشکده در امور علمی و استفاده از افرادی که توانمندی دارند دانشجویان را دعوت به همکاری نمود.

در قسمتی دیگر از همایش آقای صالحی سرپرست پیشین سازمان دامپزشکی کشور و مدیر کل امور بین الملل این سازمان به دانشجویان خاطر نشان کرد، در طول مدت تحصیل یادگیری زبان را در اولویت قرار دهند و دانش خودرا با مطالعه هر روز بالا تر ببرند.

آقای صالحی خاطر نشان کرد به دانشجویان دامپزشکی توصیه می کند وارد بازار های تولیدی بشوند و توجه ویژه به تولید داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بزرگداشت روز دامپزشک در دانشگاه علوم و تحقیقات

برگزاری همایش بزرگداشت روز دامپزشک در دانشگاه علوم و تحقیقات