مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:502023-09-25سياسي

برپایی جشن صبحگاه عطر انتظار در مدارس چهارمحال و بختیاری


جشن«عطر انتظار» با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان، مدیران، معلمان و دانش آموزان هنرستان شهید حقیقی شهرکرد برگزار شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری جشن عطر انتظار با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان، مدیران، معلمان و دانش آموزان هنرستان شهید حقیقی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام سوم مهرماه در این آیین با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم ولی عصر(عج)، اظهار کرد: قرن هاست که در انتظار ظهور این امام همام نشسته ایم و انتظار برای او ما را متزلزل نکرده است.

وی با بیان اینکه انتظار مهدی فاطمه(س) خیلی ها را دچار تزلزل می کند و به شک و تردید و ناباوری سوق می دهد، ادامه داد: اینان تصور می کنند که مهدویت و ظهور و عمر طولانی حضرت فقط در حد حرف است که در روایات نیز به این دسته افراد اشاره شده و امام عسکری(ع) می فرمایند: پس از من، فرزندم قائم است و اوست که مانند پیامبران عمری دراز و غیبت خواهد داشت در غیبت طولانی او دل هایی تیره گردد، تنها کسانی در اعتقاد به او پای برجا خواهند ماند که خداوند عزوجل دل آنان را به فروغ ایمان ثابت و آنان را با مدد خویش مؤید گرداند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشن صبحگاه عطر انتظار در مدارس چهارمحال و بختیاری

برپایی جشن صبحگاه عطر انتظار در مدارس چهارمحال و بختیاری