مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-09سياسي

هشدار ولایتی به برخی دولت های منطقه؛ از وقایع اخیر پند بگیرید


علی اکبر ولایتی در گفت وگوی تلفنی با فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه حادثه تروریستی در حمص را محکوم و با ابراز همدردی، به دولت و ملت آن کشور تسلیت گفت.

- هشدار ولایتی به برخی دولت های منطقه؛ از وقایع اخیر پند بگیرید علی اکبر ولایتی در گفت وگوی تلفنی با فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه حادثه تروریستی در حمص را محکوم و با ابراز همدردی، به دولت و ملت آن کشور تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در این گفت وگو، حادثه دلخراش تروریستی دانشگاه نظامی حمص سوریه را که به شهادت و زخمی شدن ده ها تن از نظامیان و غیر نظامیان منجر گردید را محکوم و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، به دولت و ملت بزرگ سوریه تسلیت گفت و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار سوریه خواهد ماند.

ولایتی در ادامه اظهار داشت: این اقدام وحشیانه نشان داد که دشمنی با مسلمانان مبارز منطقه و جبهه مقاومت کماکان ادامه دارد و اشغالگران هیچ منطق الهی و اخلاق ندارند و بی تردید پاسخ این گونه اقدامات همان است که با محوریت مقاومت فلسطین بار دیگر اثبات کرد آنچه استعمار غرب به عنوان خانه امن برای صهیونیست ها ساخته از خانه عنکبوت هم ضعیف تر است .

ولایتی در ادامه گفت: تهاجم وحشیانه اسراییل از یک سو و دفاع جانانه فلسطینیان از سوی دیگر نشان داد که جبهه مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ولایتی به برخی دولت های منطقه؛ از وقایع اخیر پند بگیرید

هشدار ولایتی به برخی دولت های منطقه؛ از وقایع اخیر پند بگیرید