مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:152023-09-30دانش

استفاده از ظرفیت گروه های مردمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با آیت الله شب زنده دار گفت: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: استفاده از ظرفیت های فعالان مردمی در گروه های مختلف نمایشی، عفاف، کتاب کودک، نوشت افزار، صنایع فرهنگی و دیگر موضوعات در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با آیت الله شب زنده دار گفت: در طول چند سال گذشته، تغییراتی در ساختار و اهداف شورای عالی انقلاب فرهنگی ایجاد شده است که مهمترین آن، کاهش تصدی گری، توسعه سیاست گذاری و ایجاد ساختار مناسب برای فعالیت های قرارگاهی برای تمرکز ظرفیت های فرهنگی در موضوعات مورد نیاز است.

یکی از ستاد های چهارگانه این شورا، مسائل اجتماعی است که در کنار ستاد های خانواده و زنان، تعلیم و تربیت و فناروی در شورا تشکیل شده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به مشکلات و معضلات اجتماعی گفت: ستاد های چهارگانه تعلیم و تربیت ، فرهنگی و اجتماعی ، علم و فناوری و خانواده و زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف استفاده از ظرفیت های تمامی دستگاه های اجرایی، همچنین استفاده از ظرفیت فعالان مردمی در تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت گروه های مردمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی

استفاده از ظرفیت گروه های مردمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی