مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-04حوادث

دستگیری زورگیر اتوبان آزادگان


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری متهمی خبر داد که با همدستش در حاشیه اتوبان آزادگان از افراد سرقت و زورگیری می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیری خبر داد که با همکاری همدستش در حاشیه اتوبان آزادگان سرقت می کرد و گفت: متهم کمتر از یک ساعت با تلاش مأموران کلانتری 167 دولت آباد دستگیر شد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 12 شب گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت به شیوه زورگیری از 2 مرد جوان در حاشیه اتوبان آزادگان محدوده دولت آباد شهرستان ری، موضوع سریعاً در دستور کار قرار گرفت و مأموران گشت و عملیات سریعاً به موقعیت جهت بررسی صحنه اعزام شدند.

وی افزود: تحقیقات میدانی مأموران نشان می داد که 2 مرد جوان در حال بازگشت از استادیوم آزادی در اتوبان آزادگان در محدوده دولت آباد موتورسیکلت شان دچار خرابی شده و در کنار خیابان متوقف می شوند که در این حین دو سارق ناگهان از بین شمشادهای کنار اتوبان با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه به سمت آنها حمله ور شده و با تهدید اقدام به سرقت 3 دستگاه تلفن همراه کرده و از محل متواری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زورگیر اتوبان آزادگان

دستگیری زورگیر اتوبان آزادگان